loading...
پرسش مهر 19
ارتباط با مدیر

برای برقراری ارتباط با مدیر وبلاگ می توانید از طریق ایمیل زیر متن نظرات و پیشنهادات خود را ارسال فرمایید.

"monarahmani9473@yahoo.com"

منا رحمانی بازدید : 53 شنبه 06 بهمن 1397 نظرات (0)

مهارت آموزی به دانش آموزان در نظام های آموزشی نوین بیش از نمره و معدل اهمیت دارد. دانش آموزان با مهارت یابی می توانند به درک عمیق تری از آموخته های خود دست یابند و برای ساختن آینده ای بهتر آماده شوند.

به گزارش  فانوس به نقل از ایرنا، مهارت آموزی مقوله ای است که همواره مورد توجه نظام های آموزشی پیشرفته قرار دارد؛ چرا که تنها آموزش سطحی منابع درسی به دانش آموزان نمی تواند آنان را برای زندگی آینده مهیا سازد. از این رو، برای پرورش نسلی کارآمد که بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم زند، باید به فکر راه های افرایش مهارت افراد در نظام آموزشی بود.

منا رحمانی بازدید : 58 شنبه 03 آذر 1397 نظرات (0)

17 ربیع الاول که مقارن به خجسته زاد روز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) است یکی از چهار روزی است که در تمام سال به فضیلت روزه امتیاز دارد. چه روز مبارکی است که امام صادق(ع)در موردش فرمود: در این روز ابلیس از ورود به آسمان های هفتگانه محروم شد، شیاطین دور شدند، تمامی بت ها در بتکده به صورت بر زمین افتادند، ایوان کسری شکست و 14 کنگره‌ی آن سقوط کرد، آب دریاچه ساوه خشک شد، سرزمین خشک سماوه، آب پیدا کرد، آتشکده فارس پس از هزار سال خاموش شد، نوری از سرزمین حجاز بر آمد تا به مشرق رسید، کاهنان عرب علوم خود را فراموش کردند و سحر ساحران باطل شد.

 

...

منا رحمانی بازدید : 75 چهارشنبه 30 آبان 1397 نظرات (0)

 

«دانش‌آموز ماهر» و «آموزش‌وپرورش بی‌مهارت» پارادوکس تلخی را پیش روی سیاست‌گذاران نظام آموزشی گذاشته است و به‌رغم تأکیدات سند تحول بنیادین شکاف اقتصاد و سیستم آموزشی هرروز عمیق‌تر می‌شود. یکی از اهداف اصلی در آموزش‌وپرورش و در حالت کلی، نظام آموزشی هر کشوری تربیت نیروی متخصص و ماهر است و اهمیت این موضوع در کشورهای درحال‌توسعه دوچندان است.

 

در برخی کشورهای دنیا نیز بر مبنای رویکرد نیاز به نیروی کار، برنامه‌ریزی آموزشی صورت می‌گیرد و اساساً تربیت نیرو در مسیر نیازمندی‌های بازار کار قرار دارد.

به گزارش مهر، زمانی می‌توان آموزش‌وپرورش را «بهره‌ور» نامید که هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بخش منجر به ستانده‌ها و خروجی‌های مناسب ازجمله تربیت نیروی ماهر شود.

منا رحمانی بازدید : 55 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)
معاون وزیر کار از طراحی و اجرای مدل جدید آموزش بازار محور و اجرای آن برای کارآموزان جهت ورود به بازار کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، كورش پرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با قابلیت‌ها و جایگاه قانونی خود اجرای آموزش بازارمحور مبتنی بر تولید، بازاریابی و فروش را در دستور کار قرار داده که موجب افزایش اثربخشی و کارآیی آموزش‌های مهارتی، ایجاد زمینه‌ اشتغال پایدار و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی مي شود.

منا رحمانی بازدید : 98 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)

به گزارش عصر اخبار، عصر یکشنبه در مراسمی با حضور مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، زاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی، سیده حمیده زرآبادی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در استانداری برگزار شد از خدمات سالار قاسمی تشکرو قدردانی و خیرالله رحمانی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین معرفی شد.

خیرالله رحمانی با بیش از ۳۲ سال سابقه پیش از این در مسئولیت های رئیس آموزش و پرورش بویین زهرا، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، معائن اداری و مالی اداره نوسازی مدارس، مسئول امور شاهد و معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت کرده است.

سالار قاسمی هم پس از ۵ سال مدیریت در استان قزوین به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تعیین شده است.

منبع :خبرگزاری مهر

منا رحمانی بازدید : 59 یکشنبه 13 آبان 1397 نظرات (0)

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، سید احمدعلائی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران حاضر در همایش، توجه به مهارتهای اجتماعی و آموزش آن را گام موثری در بهبود سطح آسایش زندگی عنوان و اظهار داشت: قطعا همه انسانها بدون داشتن مهارت لازم در ابعاد مختلف بویژه مهارت های زندگی قادر به فراهم نمودن آسایش و آرامش در زندگی خانوادگی و اجتماعی نخواهند بود.

منا رحمانی بازدید : 74 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

- نامگذاری روز دانش‌آموز

روز دانش‌آموز در ایران مصادف است با ۱۳ آبان هر سال. علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی می‌باشد که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند. به منظور گرامی‌داشت این روز، ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

 

- وقایع 13 آبان سال 1357

در حالي که انقلاب اسلامي مردم ايران به رهبري امام خميني به روزهاي سرنوشت سازي نزديک مي‌شد همه اقشار مردم ايران از زن و مرد و پير و جوان، سعي در ايفا نمودن نقش تاريخي خود و عمل به تکليف الهي داشتند. در اين ميان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال ديگري داشتند. صبح روز 13 آبان 1357، دانش‌آموزان در حالي که مدارس را تعطيل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صداي اعتراض خود را به گوش همگان برسانند. اين جوانان پر شور و خداجو، گروه گروه، داخل دانشگاه شدند و به همراه دانشجويان و گروه‌هاي ديگري از مردم در زمين چمن دانشگاه اجتماع کردند.

 

...

درباره ما
وبلاگ پیشرو پیرامون پاسخگویی به پرسش مهر سال تحصیلی (1397-98) رئیس جمهور محترم با عنوان "در سال گذشته چه مهارت هایی کسب کرده اید و امسال چه انتظاراتی دارید؟" توسط "منا رحمانی" آموزگار پایه ی چهارم دبستان شهید پلنگی، روستای نرجه، "شهرستان تاکستان"، طراحی شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ارتباط با مدیر

    برای برقراری ارتباط با مدیر وبلاگ می توانید از طریق ایمیل زیر متن نظرات و پیشنهادات خود را ارسال فرمایید.

    "monarahmani9473@yahoo.com"

    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 884
  • بازدید کلی : 9,826
  • درباره ی وبلاگ

    وبلاگ پیش رو پیرامون پاسخگویی به پرسش مهر 19 ریاست محترم جمهور در سال تحصیلی 1397-98 با عنوان "در سال گذشته چه مهارت هایی کسب کرده اید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید؟"توسط منا رحمانی، آموزگار پایه ی چهارم دبستان شهید پلنگی، روستای نرجه، شهرستان تاکستان طراحی شده است.